FULFILLMENT DLA E-COMMERCE

Branża e-commerce rozwija się w błyskawicznym tempie. Wciąż powstają nowe sklepy internetowe, a te już istniejące rosną i zwiększają obroty. Rosnące obroty oznaczają, z jednej strony, większy zysk – z drugiej jednak, coraz bardziej czasochłonna i skomplikowana staje się obsługa zamówień. Na szczęście skorzystać dziś można z oferty fulfillmentu dla sklepów internetowych. Jest to doskonała opcja zarówno dla małych firm, które nie dysponują własnymi magazynami, jak i dla sklepów, które weszły na ścieżkę szybkiego rozwoju.

 


 

fullfilment 1 min - FULFILLMENT DLA E-COMMERCE
fullfilment 2 min - FULFILLMENT DLA E-COMMERCE

Czym jest fulfillment?

Fulfillment dla e-commerce polega na oddelegowaniu zewnętrznej firmie wszelkich zadań związanych z magazynowaniem towaru oraz pakowaniem zamówień internetowych i ich wysyłką. Wszystko odbywa się w ramach zintegrowanego systemu, który gwarantuje najszybszą dostawę produktów do klientów i minimalizuje ryzyko pomyłek. Osiągnięcie podobnej wydajności w przedsiębiorstwie, które nie specjalizuje się w logistyce, byłoby niezwykle trudne.

 

 

Jakie korzyści przynosi sklepom internetowym fulfillment?

Korzystający z fulfillmentu sprzedawca skupia się na internetowym aspekcie swojego biznesu, działania w sferze materialnej zostawiając pracującej dla niego firmie. Swoje zasoby i czas przeznaczyć więc może w całości na pozyskiwanie nowych klientów i poszerzanie asortymentu.

Dzięki fulfillmentowi najgorętsze okresy w roku, takie jak ostatnie dni przed świętami albo sezonowe wyprzedaże, oznaczają już tylko przyrost zysków – bez przyrostu problemów. Zwiększone obroty sklepu internetowego nie powodują konieczności zatrudniania dodatkowych pracowników i szukania dodatkowej przestrzeni magazynowej.

Skalowalność i ułatwienie ekspansji, także zagranicznej – to kolejne zalety korzystania z fulfillmentu. Tak, jak w powyższym przykładzie okresu przedświątecznego, tak i w dłuższej perspektywie, z rosnącą ilością zamówień nie wiążą się dodatkowe wyzwania logistyczne. Nawet wówczas, gdy sklep internetowy zaczyna wysyłać towar do klientów zagranicznych, co normalnie mogłoby oznaczać dodatkowe komplikacje. Dostępność magazynów na zagranicznych rynkach gwarantuje szybką dostawę do klienta docelowego, a wszystko w jednym systemie magazynowym, zintegrowanym z systemem sprzedażowym klienta.

Fulfillment daje też szereg przewag nad konkurencyjnymi sklepami internetowymi, które nie korzystają z usług firmy logistycznej. Dostarczenie klientowi towaru nazajutrz po dokonaniu zakupu nie stanowi już żadnego wyzwania. A do tego pakowaniem (na sposób wybrany przez zleceniodawcę) i wysyłką zajmują się osoby, które tym właśnie zadaniom poświęcają się na co dzień i które zostały do tego odpowiednio przeszkolone.

Wreszcie, fulfillment zapewnia optymalizację kosztów. Właściciel biznesu e-commerce płaci co miesiąc za rzeczywiście wykorzystywaną powierzchnią magazynową oraz ilość zrealizowanych zamówień. Zalet takiego rozwiązania nie sposób więc przecenić, dlatego wszystkich zainteresowanych korzystaniem z naszych usług zapraszamy do kontaktu.

© 2023 e-Stores e-Stores.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Realizacja: KULIKOWSKI-IT.pl Strony internetowe Szczecin

Call Now